środa, 27 maja 2015

Nie było mnie tu ze sto lat

Zawirowania jakie w ciągu ostatniego roku pojawiały się w moim życiu odbijały się chyba również na blogowej stronie mojego istnienia. Za wszystkie zawirowania przepraszam. Jednak opatrzność nade mną czuwa? I w odpowiednim momencie dała o sobie znać, przypominając o czymś co lubię. Bym i ja miała szansę choć na chwilę trafić do książkowego raju, czyli Warszawskie Targi Książki. Jak co roku było niezwykle wspaniale choć wyjątkowo tłocznie. Tysiące książek, pozytywnych ludzi. To wyrwało mnie z marazmu dnia codziennego, reanimując do świata blogosfery. 


Jak się okazuje nie jestem kojarzona w tym kręgu. Dlatego teraz czeka mnie nie lada zadanie przeprowadzenie generalnego remontu mojego recenzyjnego bloga (ach ta skłonność do perfekcji), czyli Dziewczyńskiego Notatnika przy tej okazji powstaje inny Pomysłowy Notatnik, który chciałabym aby w pełni oddał to co czasem gra w mej duszy, czyli nie tylko o książkach. Zapraszam więc na Pomysłowy Notatnik, gdzie znajdziecie pełną relacja z Targów.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO