czwartek, 8 stycznia 2015

Kreatywnik...


... Słój życzeń :)



Pomysł podpatrzony, tj. nie ja na niego wpadłam ale bardzo mi się spodobał i postanowiłam go Wam przedstawić. Ponieważ nie wymaga wielkich nakładów finansowych, nie jest też zbyt pracochłonny a może być fajnym prezentem lub dodatkiem do tak owego.




Krok 1
Do przygotowania potrzebne są słój może być jakiś fantazyjny kupiony specjalnie do tego celu (koniecznie przezroczysty) lub po czymś ja w tym momencie skorzystałam akurat z takiego po kawie, kolorowe karteczki, nożyczki (do pocięcia karteczek)  długopis lub pióro, trochę inwencji twórczej. 


Krok 2
Szykujemy karteczki. W zależność od potrzeb i planu. Ktoś u kogo to podpatrzyłam szykował ich 365 na każdy dzień roku. Ja przygotowałam ich 50 na nadchodzące 50 tygodni roku. A na czym polega samo ich tworzenie? Na każdej wypisujemy jakieś miłe życzenie "Dużo uśmiechu", "Niezapomnianych chwil z książką w ręku" czy co tam Wam jeszcze przyjdzie do głowy.



Krok 3 
Wrzucamy wszystkie przygotowane karteczki do słoja. Możemy go wcześniej jakoś ozdobić i gotowe.


Proste, fajne a ile może komuś obdarowanemu sprawić radości i frajdy? Można też przygotować taki słój dla siebie z pozytywnymi myślami lub do słoja wkładać zapisane na karteczkach ważne wydarzenia z życia taki słój wspomnień do którego za czas jakiś zajrzycie z wielką przyjemnością. 


Ps. Życzenie przygotowane specjalnie dla Was
 ukazywać się będą co niedziela na Fan Pagu Projekt Blog



Publikacja i link do:

Wpis bierze udział w akcjach:
----------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO