czwartek, 20 lutego 2014

Wystrzałowa dziewiątka, Janet Evanovich 12(60)#

Stephanie Plum - Wystrzałowa Dziewiątka

Wpaść jak Śliwka w kompot?

Każdy z czytelników znających choć jedną część o przygodach sławnej Stephanie Plum tudzież miłośników jej historii. Bez problemu może domyśleć się, o co mi chodzi z tym wpadaniem. Dla pozostałych wyjaśnię, wystarczy przeczytać jakąkolwiek część o Plum a czytelnik wpada niczym śliwka w przysłowiowy kompot, bo chce więcej. Zaś sama bohaterka również ma pewne ku temu zdolności, to jest znaczy się wpada i owszem najczęściej w tarapaty...



Tym razem wystrzałowa dziewczyna, nieprzejednana łowczyni głów zatrudniona w firmie kuzyna. Dostaje od niego zadanie odnalezienia Singha hindusa, za którego poręczył Vinnie, a żeby było jej łatwiej wespół z Komandosem... Tworząc mieszankę iście wybuchową. Jak, w poprzednich znanych mi częściach nie obejdzie się bez tarapatów, kłopotów i niewytłumaczalnych na pozór zdarzeń. Nie zapomnijmy oczywiście o życiu prywatnym Stephanie, tak, tak babcia Mazur, siostra oraz oczywiście Morelli.

Lekka, przyjemna, humorystyczna książka. Pisana w znanym, dobrym stylu. Główna bohaterka z tysiącem pomysłów na minutę, której inne postacie depczą po pietach i również miewają swoje a jakże wystrzałowe pomysły. Przyznam, że poprzednie części także mnie rozbawiały, ale nie przypominam sobie, żeby następowało to jeszcze przed otworzeniem książki jak w tym przypadku..., bo tylko czytając opis z okładki byłam rozbawiona i tak zostało mi już do końca książki. 

Podsumowanie
+
- Książka, dla każdego, na każdą porę roku, w każdych okolicznościach
- Wymaga od czytelnika jedynie odwagi i odrobiny czasu
w zamian dając przednią zabawę i przyjemne chwile wytchnienia

-
- Za szybko się kończy...

Jednym zdaniem 
Ja już wpadłam i uwielbiam przygody o Śliwce.

Cytat wart zapamiętania 
-----

Autor: Janet Evanovich
Tytuł: Wystrzałowa dziewiątka
Wydawnictwo: Fabryka Słów
Liczba stron: 384
Ocena: 9
Szybkość czytania: 2 dni
Dla tych, których nie przekonała recenzja
albo nadal nie zdecydowani polecam
fragment pierwszego rozdziału Wystrzałowej dziewiątki 
Wyświetlanie EVANOVICH_Wystrzalowa9_960x200.jpg
KLIK
Wyzwania:
Rekord 2014, Tyle, ile mam 2,2 cm

Publikacja i link:
Blog, Lubimyczytac.pl, Granice.pl, Fan page, Google +

Jak upolować faceta/Po drugie dla kasy/ Po trzecie dla zasady/ Zaliczyć czwórkę/ Przybić piątkę/ 
Po szóste nie odpuszczaj/ Szczęśliwa siódemka/Ósemka wygrywa/ Wystrzałowa dziewiątka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO