czwartek, 6 lutego 2014

Czytelnicy...


...witam


Jak zdążyliście zauważyć, pozmieniało się na blogu. Nazwa, adres, wygląd..., fan page też trochę zmieniony. Jestem kobietą, a wiadomo, że ta zmienną jest. Z powyższym nosiło mnie już o grudnia, aż nastał ten dzień. Przypływ chwili. Jak czasem przy takich sprawach bywa nie obeszło się bez strat.
Wykasowałam sobie przy tym dwie wersje robocze recenzji, jutrzejszy post z nową propozycją dla Was. I cóż prace trwają ale mam nadzieję, że do końca miesiąca ogarnę temat bez większych problemów i oczywiście bez dalszych strat. Chyba, że czasowych, ponowne pisanie recenzji i innych zaplanowanych nowości na blogu. Trzymajcie kciuki a ja biorę się do roboty.


Publikacja i link:
Blog, Fan Page, Google +

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO