środa, 4 grudnia 2013

Stosik 6*

Stosik książek zebranych w czas-okresie kryzysu i tuż przed jego główną falą.

... 6*





Od góry:
  1. Carola Dunn, Śmierć w posiadłości Wentwaterów 
  2. Piotr Kołodziejczak, Bo wiesz... - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Borgis, 
  3. Miriam Dubini, Wiatr - Jaskółczy - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Dreams (recenzja)
  4. Mirjam Mous, Password - jw.
  5. Daniela Sacrdoti, Wizje - jw.
  6. Leonardo Patrignami, Wszechświaty -jw. (recenzja)
  7. Liz Braswell, Dziewięć Żyć - Chloe King - z konkursu wydawnictwa Filia

Publikacja i link:
Blog

5 komentarzy:

  1. Ciekawy stosik. Czytałam tytuły Dreamsowe, i Chloe King. Przyjemne lektury :)
    Miłego czytania.
    Czytadła Tetiisheri

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy stos:) Nie czytałam nic z niego, wiec jestem ciekawa recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa tomy z serii "Wiatr" mam za sobą i gorąco polecam, tak samo jak "Wizje". Z tego co wiem, to "Wszechświaty" i "Password" warto mieć za sobą.
    MyBooks - Nasze Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zbiory. Życzę miłego czytania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem, jak Ci się spodobają Wszechświaty :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO