wtorek, 31 grudnia 2013

MA DAR, MA MOC

Od czasów, pierwszej książki która przekonała mnie, że czytanie jest fajne czytywałam różne książki a z ich czytaniem bywała także różnie. Natomiast molem książkowym stałam się ponad dwa lata temu, kiedy domowy telewizor postanowił odmówić dalszej współpracy, nowego już nie nabywałam. I tak mi z książkami mija ten czas okres, raz jest ich więcej, raz mniej ale zawsze jakaś jest w pobliżu moich łapek. Jednak jak się ostatnio przekonuje, zaczyna mi pomału brakować telewizyjnej rozrywki. I o ile z filmami nie ma problemów, to programy rozrywkowe sama nie wiem? Zastanawiam się nad tym od jakiegoś czasu, i wyszło mi z tego takie coś... Sprawdźcie, może Wam też się spodoba?


I. Jest to propozycja  wyzwania pod nazwą Ma dar, ma moc
II. Przewidziany czas trwania wyzwania to 1 stycznia 2014 r. - 29 grudnia 2014 r. Niezależnie od tego czy prowadzisz blog czy recenzujesz książki na portalach czytelniczych. Do wyzwania możesz przystąpić w dowolnym momencie.
III. Jeśli masz ochotę na przystąpienie zgłoś się w komentarzu pod tym postem wpisując zgłaszam się, biorę udział czy jak tam wolisz, podaj też

Nick: [np. KasikO]
Nazwę bloga: [np. Dziennik kulturalny]
Link: [np http://dziennik-kulturalny.blogspot.com ]

oraz dodaj na swoim blogu, fanpegu, profilu baner z linkiem do tego posta, możesz też zamieścić notkę z informacją o przystąpieniu do wyzwania, ale to nie jest wymagane. 

Czy już cię dopisałam, sprawdzisz pod hasłem uczestnicy (na dole). 
IV. W trakcie trwania wyzwania przeczytaj, zrecenzuj na swoim blogu, profilu przynajmniej jedną książkę w miesiącu, w której bohater/ bohaterka ma jakiś dar, moc. Potrafi czarować świetnie! Ma dar w postaci wizji, oddychania pod wodą też ok. W ostateczności jest człowiekiem tylko w jakieś części. Większość odpowiednich książek znajdziecie wśród fantastyki. Pamiętajcie też, że recenzje, które zgłaszacie do wyzwania, nie mogą mieć daty wcześniejszej, niż data przystąpienia do wyzwania. Może być ta sam lub późniejsza oraz o zamieszczeniu informacji, że bierze ona udział w wyzwaniu podając jego nazwę lub umieszczając baner
V. I najważniejsze baw się dobrze :)

Styczeń - Luty - Marzec

Uczestnicy


1. KasikO z bloga Dziennik kulturalny




Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO