środa, 4 grudnia 2013

Blogowy mol książkowy...!


Któż to taki? Tak dla tych, którzy nie wiedzą jak wygląda/ zachowuje się Mol książkowy - Na śniadanie pochłania książkę, na obiad pochłania książkę, na kolację tak dla odmiany delektuje się dobrą literaturą. Książka towarzyszy mu wszędzie i zawsze. Opis blogera też pewnie zbędny, ale to taki ktoś co skrobie swoje przemyślenia i wrzuca do sieci ku uciesze gawiedzi..., czy jakoś tak :)

Blogowy mol książkowy to połączenie powyższych postaci w jednej najpierw czyta na potęgę a potem opisuje o książkach swoje wrażenia uczucia i takie tam... bla bla bla.

Cóż ja też jakiś czas temu zostałam dumną przedstawicielką tego gatunku. Jednak jak się okazuje najgorsze, co może się takiemu komuś przydarzyć to bolesne zderzenie z życiem, człowieczeństwem czy jak to zwał.   
I mnie to niestety spotkało. Dopadło w sposób niespodziewany, z niewyobrażalną siłą. Mowa o dołku, przez WIELKĄ LITERĘ 

D!

Wyjście z niego jest procesem czasochłonnym i wielce skomplikowanym, ograniczającym między innymi koncentrację. Na taki dołek nawet Lesio Chmielewskiej nic nie poradzi a szkoda :( To tak pokrótce wyjaśnienie mojego tu nie bycia.

Teraz pora na Przepraszam - Was moi obserwatorzy i fani za opuszczenie bez wieści na tak długo. Wydawnictwa za powstałe opóźnienia.


I wreszcie dobre wieści pomału wracam do gry :)

Wrzesień - Październik - Listopad

RECENZJE:

No, cóż mogła bym w czasie kiedy miałam chwilę słabości wrzucać jakieś recenzje i nawet próbowałam je pisać. Jednak uznałam, że w ten sposób mogę nieświadomie wyrządzić więcej szkody niż pożytku gdyż moja koncentracja w tym okresie wynosiła 0.

WYZWANIA:

Książka z filmem w tle - 0
Czytam fantastykę - 0
Trójka E-pik - 0
Tyle, ile mam 7,8 cm, zostaje 56,1  cm
52 książki, zostaje 7 książek i 4 tygodni
Pisz 52 + 25 wpisy i 4 tygodni
Rok z polskim autorami fantastyki - tym, razem 0 

STATYSTYKI:

Ilość odwiedzin * - 11442  (9610 +  1832)
Ilość obserwatorów/ fanów/ Google+ * - 69/80 /86  (65/64/75)
Ilość postów *- 4  (16)
Ilość przeczytanych stron/ średnia dzienna * - ? dlaczego taki znaczek bo jeszcze usiłuje to policzyć....

To co jakaś recenzja by się przydała ? Czy stosik?


Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO