sobota, 20 lipca 2013

Pół żartem, Pół serio - Dzień Recenzenta

Już dawno myślałam nad stworzeniem cyklu z ciekawostką o książkach, potem z cytatem a jeszcze później o blog sferze i na dobre pomysł wykluł się wczoraj strajkuje dziś. Dlaczego? Po pierwsze musiałam to jeszcze trochę dopracować i nie lubię publikować bez swojego lapka. Po drugie dziś jest ku temu lepsza okazja.  Jakie o tym za chwilę. Ale generalnie to będą piątkowo-sobotnie pogaduchy "Pół żartem, Pół serio". I wszystko co powyżej w tych pogaduchach będzie. A dlaczego pierwszy post dzisiaj, będący tylko krótką zapowiedzią cyklu....


Aby życzyć więcej czasu na czytanie tych piękności z rosnących wciąż do góry stosików z okazji święta ogłoszonego o tutaj, czyli

Dnia Recenzenta  

Ja sobie nie po świętowałam, nie zakupiłam książki dziś ale kilka dni temu aż trzy. Poczytywać będę za chwilę ale najbardziej jestem na siebie zła z powodu braku recenzji w dzisiejszym dniu, która ukarze się dopiero jutro jaki mi czas pozwoli, a jak nie to w poniedziałek :( 

A jak Wy świętowaliście?

Wyzwania:
 Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO