wtorek, 9 lipca 2013

Pół roku :)

Tak, jak obiecałam, jest 9 lipca i się pochwalam, a co tam - Jestem z Wami już pół roku! Jak ten czas leci, sama nie wiem kiedy to minęło? Ale mniejsza z tym, ważne jak minęło a było różnie. Czasem tak fajnie, że dostawałam skrzydeł i mogłam góry przenosić. Czasem trochę mniej fajnie i mój sceptyczny pesymizm brał górę. Jednak jak się okazuje bakcyl jakiego się łapie wchodząc w ten blogowy świat potrafi przezwyciężyć wszystko. Z czym się zmagałam i jak mi to wyszło? Co przeczytała i jakie są moje wrażenia? Proponuję po kolej coby się nie pogubić.

Napisałam

Posty - 134
Opinii - 21, z perspektywy czasu trudno mi nazwać to, co pisałam w pierwszych miesiącach recenzją :) , opinie dotyczą książek przeczytanych w erze przed blogiem.
Recenzji - 37 z czego 11 dla egzemplarzy recenzenckich,
W 4 stosikach przedstawiłam - 29 książek i 2 e-booki z czego 15 recenzenckich (2 książek  i 1 e-booka brak na zdjęciach)


Zapowiedzi i dopiski do listy marzeń - 14 a w nich 59 książek z czego 9 spełnionych

Wyzwania

Książka z filmem w tle - 4 książki (od lutego)
Czytam fantastykę - 22
Trójka E-pik - 9 ale tylko raz 3/3
Tyle, ile mam 95,6 cm, na kolejne pół roku zostaje 74,4 cm, czyli 12,4 na miesiąc.
52 książki - 35 w 26 tygodni zostało 17 i 26 tygodni
Pisz 52 - plus 7 i 26 tygodni.
Rok z polskim autorami fantastyki - 5 (od lutego)

Statystyki

Ilość odwiedzin - 7075
Ilość obserwatorów/ fanów/ Google+  - 56/42/61
Najchętniej czytane posty
Konkurs Nr 1
Roderick Gordon i Brian Williams, seria Tunele
Tamora Pierce, Klątwa Opali
Asia Greenhorn, Silver - Zapowiedź
Gesa Schwartz, Grim: Pieczęć Ognia


Pozostałe wydarzenia

Metamorfoza bloga przeszedł 3 poważniejsze :) i nie zliczoną ilość drobnych?
Powstało wyzwanie jak na razie z dwoma uczestniczkami ... :(
Współprace
Stałe Jaguar, Fabryka słów, Borgis, Drageus, Dreams :)
Okazjonalne Alina Białowąs, Polskie Księgarnie?
Przeprowadziłam jeden wywiad z autorem i może nie ostatni.
Jeszcze trzy dni trwa pierwszy konkurs i na pewno nie ostatni











Trzy nominację do Liebster Award


Nominacja - Blog Miesiąca Czerwiec.
Książek świat Nr 5
Głosowanie trwa do 20 lipca 
Za wszystkie głosy Dziękuje :)















Najbardziej jestem dumna i zadowolona

Z możliwości przeczytania książek o przygodach Winter Starr, Grima i Rebecki Cooper
Recenzji Nevermore: Kruk, Pieczęci ognia, Finn Nieokiełznany,
Współprac stałych Jaguar, Fabryka Słów i Dreams
Wygląd bloga obecny

Piękne, miłe i zaskakujące chwile, które uchwyciłam


Pierwsi obserwatorzy bloga











Fani







Goście














Posty


Dziękuje za tak piękne pierwsze pół roku ... 


Wyzwania:
 Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO