czwartek, 11 lipca 2013

Libster Adword 3 oraz 4 :)



Wiem, że to już trzecia nominacja ale jest to miłe i dziękuje serdecznie Marceli z Books are the mirror of the soul :), która mnie nominowała a pytania też wymyśliła ciekawe. Dlatego postanowiłam odpowiedzieć i obiecałam sobie wcześniej, że przy trzeciej nominacji również wezmę pełny udział w zabawie. W czasie kiedy szykowałam ten post do publikacji i trudziłam się nad odpowiedziami a jeszcze bardziej nad jakimiś pytaniami dla Was dostałam kolejną nominację od Kasi z Świata książek , której również dziękuje :), nie wypadało pominąć i jej pytań. Dlatego taka zbiorcza dawka informacji o mnie.

Zasady zabawy dla tych, którzy jeszcze ich nie znają.
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.”



Pytania od Marceli z Books are the mirror of the soul 

Co sprawiło, że zaczęłaś/zacząłeś czytać książki?

Nauka w szkole :), a książka Nigdy w życiu, Katarzyny Grocholi oraz ekranizacja książki pod tym samym tytułem sprawiło, że polubiłam czytanie. Więcej o tym tutaj.

Twoja ulubiona potrawa to...?

Nie mam ulubionej potrawy, raczej nie ulubioną...

Oglądasz/Oglądałeś/łaś jakiś ciekawy serial wart polecenia?

Od dwóch lat nie oglądam telewizji, więc nie orientuje się w tej kwestii.

Masz jakąś ulubioną bajkę z dzieciństwa?

Tak, Kubuś Puchatek

Którą porę roku najbardziej lubisz?

Jako urodzona drugiego dnia wiosny od dawien dawna śmieje się, że jestem dziecko wiosny. Co za tym idzie jest to moja ulubiona pora roku.

Gdy kupujesz książkę kierujesz się opisem, okładką, poleceniami, czy czymś innym (czym)?

Wszystkim jak okładka mnie przyciągnie to przeczytam opis, a jeśli znam jakieś pozytywne opinie na temat książki tym lepiej.

Co lubisz robić w wolnym czasie, oprócz czytania?

Oj, dużo tego muzyka, film, spotkania ze znajomymi, inne pasje.....

Co robisz gdy łapie Cię tzw. kac książkowy, masz jakieś metody pozbycia się go?

Jedno z wyżej wymienionych albo prosta odwieczna zasada "klin klinem" :)










Wolałbyś/Wolałabyś koniec świata, czy zniknięcie wszystkich książek ?

Zniknięcie wszystkich książek to już koniec świata. Br...

Jakie masz plany na przyszłość ?

Być szczęśliwą :)

Czym się kierowałeś/kierowałaś zakładając własnego bloga ? 

Napływem chwili, impulsem, gdzieś kiedyś zrodzonym pomysłem, który kiełkował dość długo, aż postanowił  puścić pierwsze pąki a teraz rośnie jak szalony....

Pytania od  Kasi z Świata książek

Co zainspirowało Cię do stworzenia bloga? 

Kiedyś prowadzony przeze mnie blog o książkach z serii Tunele.

Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa? 

Brzydkie kaczątko

Której lektury szkolnej szczerze nienawidzisz? 

Nie lubiłam lektur wszystkich z wyjątkiem Ani z Zielonego Wzgórza.

Uprawiasz jakiś sport? 

Lubię taniec, no i gdybym miała dwa kółka to jazda rowem to też duża frajda

Z czym wiążesz swoją przyszłość? 

Hm..., nie wiem? Ale to dobre pytanie i będę musiała się nad nim zastanowić.

Jakie jest Twoje hobby (oprócz czytania książek)? 

Hobby, może to nie jest? Ale interesuje się Kulturą Głuchych oraz Polskim Językiem Migowym

Jeżeli mógłbyś przenieść się w czasie, jaki byłby to okres w Twoim życiu? 

Zdecydowanie czasy szkolne.

Jak długo siedzisz przy komputerze? 

Przy komputerze to ze względu na ograniczoną przestrzeń cały dzień... :)

Jakie miejsce na świecie najchętniej byś odwiedziła/odwiedził? 

Któryś z krajów skandynawskich

Masz swój autorytet? Jeżeli tak to podaj. 

Tak, Jan Paweł II

Jakie jest Twoje największe marzenie? 

Nie mogę napisać, bo się nie spełni.

Jest dużo blogów, które czytuje, chętnie odwiedzam czy obserwuje jedne od dawien dawna odkąd istnieje Książek świat inne to nowe odkrycia. Dlatego ciężko jest nominować z nich tak nieliczną grupę. Okeej drogą losowania tudzież mojej mniej lub bardziej zamierzonej selekcji nominuje. 

Wiem, że nie jest to pełna 11 dlatego, wszyscy wyżej nie wymienieni mający ochotę odpowiedzieć na losowo wybrane pytania. Również zapraszam do zabawy :)
  1. Złota rybka spełni jedno Twoje życzenie. O co ją poprosisz?
  2. Książka, która odmieniła twoje życie?
  3. Książka, nigdy nie dokończona? 
  4. Ulubiona lektura? 
  5. Cytat z książki, który pamiętacie do tej pory?
  6. Pierwsza książka opisana na blogu?
  7. Książka do, której chętnie wracacie?
  8. Trzy najfatalniejsze tytuły książek?
  9. Kontynuacja serii/ trylogii/cyklu, na którą czekacie z niecierpliwością?
  10. Ulubiony gatunek literacki?
  11. Jedno słowo, które Was opisuje? (Ha a żeby nie było za łatwo zaczynające się na tą samą literę co Wasze imię).


Wyzwania:
Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, nie spodziewałam się :)
    Dzisiaj przeglądałam sobie blogi i natrafiłam właśnie na tą zabawę i stwierdziłam, że to wielka szkoda, że mnie nikt jeszcze nie nominował. Chyba usłyszałaś moje myśli ;) Jeszcze raz bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśli nie usłyszałam :) jeszcze nie mam takich zdolności, ale cieszę się, że trafiłam w odpowiedni moment.

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację! Brałam udział w zabawie już kilkukrotnie, więc odpowiem tu, w komentarzach i na fanpage'u bloga :)


    1 Złota rybka spełni jedno Twoje życzenie. O co ją poprosisz?
    O to, żebym miała więcej życzeń :)
    2 Książka, która odmieniła twoje życie?
    Nie mam jednej konkretnej. Jest wiele książek, które wnoszą coś do mojego życia i zmieniają mnie i mój pogląd na świat.
    3 Książka, nigdy nie dokończona?
    "Lilka"
    4 Ulubiona lektura?
    "Dzieci z Bullerbyn"
    5 Cytat z książki, który pamiętacie do tej pory?
    "Miłość - zabije cię i jednocześnie cię ocali"
    6 Pierwsza książka opisana na blogu?
    "Opisana" to dobre słowa - "Zło czai się wszędzie" Agatha Christie
    7 Książka do, której chętnie wracacie?
    "Dzieci z Bullerbyn"
    8 Trzy najfatalniejsze tytuły książek?
    Nie potrafię odpowiedzieć :P
    9 Kontynuacja serii/ trylogii/cyklu, na którą czekacie z niecierpliwością?
    Kolejne części trylogii, którą rozpoczynała książka "Wybrani"
    10 Ulubiony gatunek literacki?
    Obyczaj, kryminał, romans historyczny
    11 Jedno słowo, które Was opisuje? (Ha a żeby nie było za łatwo zaczynające się na tą samą literę co Wasze imię).
    Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za nominację ! Z chęcią wezmę udział :)


    Serdecznie pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO