sobota, 13 lipca 2013

Konkurs Nr 1 - Wyniki

Witam w ten piękny letni dzień, jest sobota 13 lipca godzina 14.23 Jak się Wam spało? A może całą noc czytaliście? I co to była za książka? Jak u Was pogoda? Bo u mnie nie za ciepło, taka w sam raz na spacer, wycieczkę rowerową. Może to dobry pomysł? To w takim razie pa do zobaczenia później... Dobra, żart jestem, jestem. Potrzymam Was jeszcze trochę w niepewności i napiszę kilka informacji zaskoczyliście mnie do konkursu zgłosiło się 43 osoby za co dziękuje :) Wygrywają dwie osoby dlatego postanowiłam zrobić dwa losowania tradycyjne losowe papierki + nieodzowna sierotka (jak by co to sierotka zastrzega "Nie przyjmuje reklamacji!") oraz systemem (i nie sądzę, aby ten przyjął reklamację).

Stopniowanie napięcia, czyli to co was tu dzisiaj ściągnęło...

System

Maszyna losująca jest pusta...

... nastąpiło zwolnienie blokady, maszyny losującej....

Losy + sierotka

Maszyna losująca jest pusta...

... nastąpiło zwolnienie blokady, maszyny losującej....


Czy mamy już kopertę z wynikami?

Mamy, zwycięzcy to

Patka 


Julia K


Gratuluje :)

Adresy proszę przesłać na e-mail - blog.ksiazek.swiat@gmail.com 

Wyzwania:
Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO