wtorek, 9 lipca 2013

Donoszę gdzieś spod 7 nieba

Nie robiłam tego wcześniej ale to wcale nie dla tego, że nie cieszyłam się z takich momentów wcześniej. Za pierwszym razem to było wydawnictwo Jaguar i wyszło to tak jakoś samo z siebie a nie pisałam o tym tylko dlatego żeby nie zapeszyć. Na zasadzie chwilo trwaj. I trwa za co dziękuje oby jak najdłużej.

Potem było wydawnictwo Borgis i sama już nie wiedziałam chwalić się czy nie?


I Fabryka słów jedno z marzeń ale też na początku wydawało się takie nie pewne.
W między czasie Drageus Publishing House.

I teraz dziś taka niespodzianka. Pamiętacie akcje jaką jakiś czas temu organizowało wydawnictwo Dreams, zbierając grono oficjalnych recenzentów. Wtedy moje marzenie o współpracy z tym wydawnictwem pozostało marzeniem. Dziś donoszę gdzieś spod 7 nieba, przed chwilą marzenie zostało spełnione. I ja dołączę do grona oficjalnych recenzentów.

Wszystkim wyżej wymieniony dziękuje za zaufanie, 

najlepszy podziękowaniem będzie rzetelna recenzja waszych książek. 

Dlatego znikam czytać...


Wyzwania:
 Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO