sobota, 29 czerwca 2013

Stosik 4*


W ferworze zmian postanowiłam rozdzielić podsumowania i stosiki sama nie wiem dlaczego, napływ chwili czy jakoś tak albo dodatkowy niezależny wpis na blogu, rosnące stosiki nie mieszczące się już wspólnie w jednym poście z podsumowaniem... Powodów znalazło by się jeszcze pewnie trochę, tylko po co je wymieniać. Po prostu od czerwca tak to będzie wyglądało. Mam nadzieje, że taka Wam się spodoba. Okeej, koniec tego bleblania o niczym! Tak prezentując się mój stosik czerwcowy...



... 4* 


Od góry w kolejności przybycia:

  1. Dan Krokos, Obca pamięć - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Drageus Publishing House (recenzja)
  2. Dan Krokos, Złodzieje planet - jw (recenzja)
  3. Agnieszka Stelmaszyk, Kroniki Archeo: Zaginiony klucz do Asgardu - z konkursu Xiegarnia.pl i wydawnictwa Zielona Sowa (recenzja)
  4. Janet Evanovich, Jak upolować faceta, po pierwsze dla pieniędzy - bardzo okazyjny zakup z lipcowym wydaniem miesięcznika Glamur (11 zł), tylko po co mi ta gazeta? 
  5. Kelly Creagh, Nevermore: Kruk - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Jaguar
  6. Kelly Creagh, Nevermore: Cienie - jw.
  7. Janet Evanovich, Ósemka wygrywa - egzemplarz recenzencki do wydawnictwa Fabryka Słów
  8. Yrsa Sigurdardottir, Statek śmierci - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Muza


I jak Wam się podoba?
Czytaliście już coś i polecacie?
A może coś Was skusiło i koniecznie chcecie przeczytać?


Publikacja i link:
Blog

20 komentarzy:

  1. Z chęcią przeczytałabym obydwie części Nevermore :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już nie mogę się doczekać żeby zacząć czytać :)

      Usuń
  2. Muszę pożyczyć od koleżanki pierwszą część przygód Stephanie Plum. A "Nevermore" kusi mnie od pewnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się udało kupić Plum z gazetą od razu i też nie mogę się doczekać lektury

      Usuń
  3. Nic nie czytałam, ale każdą z tych książek bym chciała zobaczyć na swojej półce.

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę takich pięknych egzemplarzy na półeczkach :)

      Usuń
  4. Też sobie kupiłam Glamour z książką. W domu przejrzałam pobieżnie magazyn i bez mrugnięcia okiem wyrzuciłam do kosza. Zupełnie nie dla mnie...
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja tam świadomie kupowałam książkę z dodatkiem w postaci gazety :)

      Usuń
  5. Ja z chęcią bym sięgnęła po książki Evanovich, od dłuższego czasu szykuję się do przeczytania tej serii :-)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja tak miała do tej pory od dłuższego czasu chciała zapoznać się z tą serią nareszcie mam okazje i to aż dwie :)

      Usuń
  6. Na "Nevermore" mam chrapkę od jakiegoś czasu - a śliwkę także kupiłam z gazetą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha i teraz u większości w stosikach Śliwka z Glamurem :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz będę miała okazje :)

      Usuń
  8. Żeby tak więcej ciekawych książek było dodawanych do gazet w podobnej cenie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczyłabym na to

      Usuń
    2. Jestem (jeszcze) optymistką. ;)

      Usuń
    3. Ach znowu ten mój pesymizm pomysł masz fajny nawet mam gdzieś tu gotową listę takich dodatków :)

      Usuń
  9. Piękny stos. Najbardziej zazdroszcze 52 powodów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosik jest fajny a 52 powody będą w następnym

      Usuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO