sobota, 1 czerwca 2013

Maj + Stosik 3*

Czas na podsumowanie moich książkowych zmagań majowych.

1. Oliver Uschmann, Finn nieokiełznany - 2,4 cm, 52..., Pisz 52.

2. Kristin Cast i P.C. Cast, Kuszona - Czytam fantastykę, 2,8 cm, 52... Pisz 52

3. Piotr Kołodziejczak, W Kajdankach Namiętności - Trójka E-pik, 2,4 cm, 52..., Pisz 52.

4. Andrzej Ziemiański, Za progiem grobu - Czytam fantastykę, 3,2 cm, 52..., Pisz 52.

5. Gesa Schwartz, Grim: Pieczęć Ognia - Czytam fantastykę, Trójka E-Pik, 5 cm, 52..., Pisz 52.

I cóż wstyd się przyznać, ale za sprawą zawirowań pogodowych które najwyraźniej nie poprawiają mojego samopoczucia i innych zawirowań poległam w tym miesiącu z recenzją książki przeczytanej w ramach autorskiego wyzwania Książka z filmem w tle... Za w pozostałych wyzwaniach nie jest tak źle, choć patrząc na poprzednie wyniki mogło być lepiej. I tak czytam fantastykę dwie, Trójka E-Pik dwie, Rok z polskimi autorami fantastyki jedna. Z centymetra ubyło 15,8 cm, czyli pozostał nie cały metr tj. 99,3 cm. Z 52 książek został połowa 26 książek do przeczytania czyli półmetek a pół roku jeszcze przed nami... tylko 11 postów do wyzwania 52 wpisów i o wiele więcej tygodni... Co prawda średnia ilość stron okazała się mniejsza niż w kwietni, bo tylko 63 strony dziennie, co zamierzam poprawić w tym miesiącu a mam niezłe pole do popisu o czym za chwilę. To tendencja odsłon jest wyraźnie wzrostowa (2855 + 1424 odsłony wg wczorajszego poranka) oczywiście ku mojej wielkiej radości. Obserwatorów 22 za co dziękuję. Choć fajnie by było przekroczyć jakąś okrągłą liczbę, a jak już w temacie takiej to w maju przekroczyłam magiczny 100 post. 

A teraz o wyżej wspomnianym polu do popisu, czyli stosik. Nie wiem jak ale tak już jakoś wyszło, że w kwietniu go nie było, więc teraz taki zbiorczy kwietnowo- majowy stosik. 


Pierwszy stosik, który samotnie prezentuje się tak to zdobycze 
z Warszawskich Targów Książki opisany o tutaj.


Drugi to egzemplarze recenzenckie i konkursowe od góry:


1. Dr Michelle Harie i Prof. Tony Howell, Dieta 2 dniowa - konkurs fan page książki 
2. Piotr Kołodziejczak, W kajdankach namiętności - egz. recenzencki od wydawnictwa Borgis (recenzja)
3. Piotr Kołodziejczak, Kobieta niespodzianka - jw. 
4. Tamora Pierce, Klątwa Opali - egz. recenzencki od wydawnictwa Jaguar (recenzja)
5. Gesa Schwartz, Grim: Pieczęć Ognia, jw. (recenzja) znów wkradł się chochlik zdjęciowy i książka leży do góry nogami :)

6. Asia Greenhorn, Winter - egz. recenzencki z konkursu wydawnictwa Dreams (w czytaniu)
7. Asia Greenhorn, Silver - jw. ( tuż po Winter pójdzie do odstrzału tj czytania)
Na zdjęcju z róznych powodów zabrakło
8. Oliver Uschmann, Finn nieokiełznany - jw. (recenzja)
9. Magdalena Bryja, Martwe Dusze - z konkursu wydawnictwa Replika, co prawda nie zdążyłam jeszcze przeczytać, ale jak mogłam inaczej. Moja ulubiona Natalka i tak już mi ostatnio powiedziała, że mnie nie lubi patrząc co chwila na nowe książkowe cuda.  
10. Davida Mitchella, Atlas chmur - epub z konkursu wydawnictwa Mag ( w czytaniu)

Wychodzi, więc na to, że najbliższy czas mam pod "patronatem" wydawnictwa Dreams...?

A w przerwach od czytania popełniłam ostatnio takie coś, podpowiem zakładki sama własnoręcznie popełniłam :) 

To już prawie koniec mojej dzisiejszej twórczości jednak na zakończenie dnia szczególnego 
Dzień Dzieckowego
Wszystkim i małym i dużym dzieciom 
zaczytanym w zimie, zaczytanym w lecie
życzę, aby każdy kolejny dzień
przyniósł im jeszcze więcej 
radości, uśmiech oraz niezapomnianych chwil z książką 
niż dzień poprzedni 

czyli, jednym zdaniem 
KasikO, autorka bloga Książek Świat życzy wszystkim Miłego czytania! 


A jak zapowiadają się wasze plany na najbliższy miesiąc?
Czy znaleźliście coś dla siebie?
A może coś już czytaliście i polecacie do przeczytania w pierwszej kolejności?


Wyzwania: 
Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO