niedziela, 30 czerwca 2013

Czerwiec !


Kolejny miesiąc zleciał, nie wiadomo kiedy. Tylko patrzeć jak za chwile będę się chwalić, że jestem z Wami już pół roku. (ha, ha już 9 lipca się będę pochwalać). Choć jeszcze trochę dnia zostało dziś już nie pojawi się recenzja. Dlatego przedstawię jak  wyglądał czerwiec w Książkowym? A był to bardzo udanym miesiącem, powiększają się wszelkie statystyki odwiedzin przekroczyły w tym miesiącu 5000, niestety nie udało mi się uchwycić tego pięknego momentu, bo już po chwili było 5001 teraz już ponad 6000,  napisanych recenzji czy przeczytanych stron, z wyzwaniami bywało różnie za, co jest mi wstyd. Jednak jestem tylko ludziem i też mam swoje słabostki. Jak za chwilę zobaczycie postanowiłam też zmienić trochę wygląd podsumowania. Widocznie czerwiec to miesiąc zmian i metamorfoz na Książkowym świecie. Począwszy od jego całkowitego wyglądu po takie posty jak ten. To już na tyle jeśli chodzi o słowa wstępu.


Czerwiec

Recenzje:

1. Asia Greenhorn, Winter #7
2. Asia Greenhorn, Silver # 8
3. Piotr Kołodziejczak, Kobieta niespodzianka # 9
4. Dan Krokos, Obca pamięć # 10
5. Janusz Koryl, Sny
6. Dan Krokos, Złodzieje planet # 11
7. Agnieszka Stelmaszyk, Kroniki Archeo: Zaginiony klucz do Asgardu
8. Milena Wójtowicz, Załatwaiczka

Wyzwania:

Książka z filmem w tle - 0, a wszystko przez moje nieudolne próby czytania e-booka bez odpowiedniego czytnika... :(
Czytam fantastykę - 5, czyli znowu większość z mojego ulubionego gatunku.
Trójka E-pik - 0, niestety żadna z kategorii nie przypadła mi do gustu i nie wpisała się w plany czytelnicze na czerwiec.
Tyle, ile mam 18,9 cm, zostaje  80,4 cm
52 książki, zostaje 17 książek i  27 tygodni  
Pisz 52 + 2 wpisy i 27 tygodni 
Rok z polskim autorami fantastyki - 1 i oto przecież chodzi.

Statystyki:

Ilość odwiedzin * - 6271 (4279 + 1992)
Ilość obserwatorów/ fanów/ Google+ * - 42/28/56 (nie podawałam danych)
Ilość postów *-  22 (19)
Najchętniej czytany post z liczbą 335 wejść  - to ten, ciekawe dlaczego? 
Ilość przeczytanych stron/ średnia dzienna * - 2578/ 85 (1898/ 63)

Pozostałe wydarzenia:

Metamorfoza bloga, ma nadzieję, że Wam się podoba?
Pierwszy wywiad z autorem Piotrem Kołodziejczakiem, liczę na to, że nie ostatni.
Pierwszy konkurs, w którym do wygrania dwie książki "Obca pamięć", Dana Krokosa. Konkurs trwa jeszcze do 12 lipca, nie zdecydowanych zapraszam do zapoznania się ze szczegółami tutaj.
Nominacja - Blog Miesiąca Czerwiec - głosowanie trwa do 20 lipca do 23 i zajmie chwilę, raptem trzy kliknięcia:
1. Kliknąć na link Blog miesiąca 
2. W głosowaniu po prawej, znajdź blog książek świat, który ma 5 numer i zaznaczyć go
3. Już ostatnie kliknięcie to taki napis głosuj
lub
2. W komentarzu wpisać 5
3. Zatwierdzić enterem i gotowe :)
Prawda, że łatwe i szybkie? A ile ta wasza chwila może przynieść radości …?

Piękne, miłe i zaskakujące chwile, które uchwyciłam: 








A jak wasze podsumowania tego miesiąca?

Publikacja i link:
Blog

* (liczby w nawiasach dotyczą poprzedniego miesiąca)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO