poniedziałek, 20 maja 2013

Warszawskie Targi Książki + Stosik 2*

Targi się skończyły, ale teraz słów kilka o nich wg KasikO, czyli mła. Przyznam szczerze, że to były pierwsze targi książki, na które postanowiłam się wybrać. Nie mam, więc skali porównawczej jeśli chodzi o klimat targowy Pałac Kultury kontra Stadion. Problemów z ogromną ilością czytelników przybyłych na targi w niedzielny poranek nie doświadczyłam. Choć najchętniej przybywała bym na nie codziennie, na spotkania z co niektórymi autorami, ale cóż nie zawsze się da.  Ale i tak mam powód do odrobiny radości, że choć jednego z ulubionych autorów udało mi się spotka. Bycie przed wypłatą nie pozwoliło mi zbytnio poszaleć, a mimo ogromnej ilości książek oraz chęci zakupienia kilku pozycji szału cenowego nie
dostrzegła. Natomiast ogromnym fopa, fapuj czy jak tam to się zwie było by w moim odczuciu wyjście z takiego miejsca bez książki, dlatego mimo ograniczonego budżetu nie wyszłam z pustymi rękami. Częściowo również za sprawą akcji "Z półki na półkę" organizowanej przez portal Lubimyczytac.pl, niestety w tym roku nie przygotowałam się do owej akcji zupełnie. Jest mi wstyd i obiecuję poprawę za rok. Natomiast za pomoc w czasie trwania akcji jako wolontariusz miałam możliwość wybrania piciu książek, na które nikt z przybyłych się nie  zdecydował. I przyznam szczerze, że cieszę się ze wszystkich przywiezionych z targów książek, ale chyba najwięcej radości sprawiła mi jednak wcale nie nowa za to w stanie idealnym, jedna z książek przyniesionych przez uczestnika wymiany, ktokolwiek to był dziękuję :). Z niecierpliwością więc czekam na kolejne targi, wymiany książek, na których będę mogła pojawić się znów i ja.

A ot i stosik targowych zdobyczy kolejność przypadkowa pierwsze zdjęcie jeszcze z targów, bo dopiero w domu zobaczyłam, że niektóre z radości ułożone są do góry nogami. Taki chochlik. 








A to, już na spokojnie w domu zrobione zdjęcie. 

1. Marcus Sedgwick, Królowa Cieni, wyd. Nasza Księgarnia
2. Sabina Czupińska, Ta druga, słodka i ostra, wyd. Pruszyński i S-ka
3. Natalia Rogańska, Gruba, wyd. Pruszyński i S-ka
4. Milena Wójtowicz, Załatwiaczka, wyd. Fabryka Słów
5. Janusz Koryl, Sny, wyd. Dreams
6. Agnieszka Grzelak, Matecznik, wyd. W drodze
7. Steve Mosby, Gra diabła, wyd. Zysk i S-ka
8. Laura Gallego, Tam, gdzie śpiewają drzewa, wyd. Dreams
 Do tego jak to w takich miejscach bywa przywiozłam, kilka przydatnych zakładek, notes, czy pamiątkową smycz z wymiany.

 A jak wasze wyprawy na targi, wymiany czy zdobycze tak samo cieszą? 

Na koniec dodam, że wkrótce recenzja książki, autora z którym miałam możliwość zamienić kilka słów na targach, ale kto to był tego dowiecie się przy recenzji. 
No, i moje przewidywania na najbliższy okres czytelniczy to czytanie pod wezwaniem Wydawnictwa Dreams dwie zdobycze z targów dopełnią dziś otrzymane dwie kolejne pochodzące z ostatniego z konkursów organizowanych przez wydawnictwo. 

Wyzwania: 
Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO