poniedziałek, 6 maja 2013

Kwiecień

Najwyższy czas na podsumowanie kolejnego miesiąca mojej skromnej działalności, który skończył się już kilka dni wcześniej. Niestety majówka choć mało słoneczna uniemożliwiła, mi podsumowanie dlatego dodaje je dopiero teraz. Tak oto przedstawia się kwiecień w moim wykonaniu.

1. Joanna Chmielewska, Klin - Książka z filmem w tle, Trójka E-Pik, 2,5 cm, 52..., Pisz 52.

2. John Marsden, Jutro, kiedy zaczęła się wojna - 2,8 cm, 52..., Pisz 52.

3. Elizabeth Gilbert, Jedz, módl się, kochaj - Książka z filmem w tle, Trójka E-Pik, 3,2 cm, 52..., Pisz 52.

4. Angie Sage, Septimus Heap: Tajemna Wyprawa - Czytam fantastykę, 3,2 cm,  52..., Pisz 52.

5. Ingrid Hedström, Nauczycielka z Villette - Trójka E-Pik, 52..., Pisz 52.

6. Tamora Pierce, Klątwa Opali - Czytam fantastykę, 3,8 cm, 52..., Pisz 52.

Wynik dobry aż dwie książki w ramach mojego autorskiego wyzwania Książka z filmem w tle (szczegół tutaj), tym razem tylko dwie w ramach Czytania Fantastyki, ale za to jakie? Niestety w tym miesiącu czeka mnie małe nadrabianie do wyzwania Roku z polskim autorami fantastyki. Za to w Trójce E-Pik znów mam 3/3 zaliczone. Z mojego centymetra ubyło aż 15,5 cm czyli, zostaje mi jeszcze tylko 115,1 cm. Z 52 książek pozostało mi 31 i 33 tygodni. W wyzwania 52 zostało 22 wpis i 33 tygodnie. Kwiecień okazał się również owocny w zdobycze książkowe, o czym w następnym wpisie ze stosikiem. Blog dostał też drugą nominację do Liebster Award, za co dziękuję raz jeszcze. Przeczytałam po 75 stron dziennie co daje mniej więcej 2256 stron. A liczba gości bloga wskazywała łącznie od początku działalności na 2855 osób, ciekawe ile przybędzie w tym miesiącu?

Wyzwania:
Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO