wtorek, 7 maja 2013

Finn nieokiełznany, Oliver Uschmann 23#

Autor: Oliver Uschmann
Tytuł: Finn nieokiełznany
Wydawnictwo: Dreams
Liczba stron: 280
Punkty: 12/16

Przyznam szczerze, że nie byłam szczególnie przekonana do tej książki. Po jej opisie, z którym możecie
zapoznać się tu przypuszczałam, że nie jest to do końca książka dla mnie. Czy to ze względu na płeć czy na wiek? Los czasem bywa przewrotny i Finn trafił także na moją półkę, o czym było tu. I ku mojemu zaskoczeniu okazuje się, że opowieść o trzech nastoletnich chłopcach, którzy natchnieni pomysłem z lekcji WF. Organizują sobie sobotnią zabawę, opartą częściowo na zasadach gier komputerowych. Zadania do wykonania, pokonywanie przeszkód czasem niezwykle niebezpiecznych, za których wykonanie przyznają sobie punkty i podwyższają poziom. Czytana przez dwa razy starszą dziewczynę,  również może jej sprawić wiele przyjemności. Dać do myślenia i pozwolić choć na chwilę powrócić do starych dobrych czasów młodości. Z pozoru proste zadanie przysparza młodym bohaterom nie lada problemów, czasem nawet i większych kłopotów. Mnie natomiast przypomniało, ile młodzi ludzie posiadają w sobie pasji, chęci stworzenia czegoś więcej niż może zaoferować im życie. Choćby to było znalezienie dobrego pomysłu "...na rzeczywistość.". A także przypomnieć, że często w swoich postępowaniach  kierowani są chęcią pomocy swoim najbliższym, co nie zawsze okazuje się do końca przemyślanym sposobem.  
W mojej ocenie jest to jedna z fajniejszych pozycji, nie tylko dla młodych czytelników. Po za dobrą zabawą i wspaniałą przygodą czeka tu na czytelnika do zdobycia 25 poziomów, 280 punktów doświadczenia. Zadania do wykonania czasem całkiem proste, a czasem nie. Pierwsze z nich to upolowanie książki, ale pamiętajcie " Kto chichocze, jest następny".



Z możliwość odbycia podróży serdecznie dziękuję 

Wydawnictwu Dreams

Wyzwania:
Tyle, ile mam 2,4 cm, 52 książki, Pisz 52.

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO