środa, 22 maja 2013

Daniela Sacerdoti, Wizje Zapowiedź

Autor: Daniela SacerdotiTytuł: WizjeWydawnictwo: DreamsLiczba stron: Wg mojej wizji dużo.Punkty: Miałam wizję, że to będzie jakieś 14-16/16




Pewnie jak napiszę, że miałam Wizję to nie uwierzycie? Ale tak było miałam wizję, że w czasie premiery
 książki Wydawnictwo Dreams zorganizuję konkurs na jej zapowiedź. Niestety wizja była lekko zamglona i nie wiem dokładnie jaki tym razem będzie haczyk? No, i nie miałam jeszcze wizji kto zwycięży a szkoda. Chociaż może i miałam ....? 

Opis

Siedemnastoletnia Sara Midnight nigdy nie miała normalnego życia. Z pozoru to zwyczajna nastolatka, która w głębi serca skrywa niebywały sekret. Jej rodzice byli łowcami demonów i należeli do klanu Tajnych Rodzin, który poprzysiągł chronić świat. Po niewyjaśnionej śmierci rodziców życie Sary legło w gruzach. Pomimo trudności dziewczyna musi wziąć się w garść i, choć brakuje jej przygotowania, zacząć walczyć.
Trafia do świata pełnego niebezpieczeństw. Widzi rzeczy, których istnienia nigdy by nie podejrzewała. W dodatku nie wiadomo skąd, pojawia się jej dawno niewidziany kuzyn. Przychodzi do niej w chwili, gdy jest najbardziej potrzebny, i oświadcza, że chce jej pomóc. Tymczasem Sara nie wie już, komu ufać. Nie wie też, czy pożyje wystarczająco długo, aby misję rodziców doprowadzić do końca.
Poznaj świat, w którym czyhają demony, gdzie śmierć nie przebiera w środkach…

Haczyk się znalazł trzeba dodatkowo wymyślić hasło? Tego moja wizja nie objęła ale myślę  że i z tym zadaniem sobie poradzę. A o to moje hasło:

Daniela Sacerdoti przedstawia

 nowe "Wizje" niezwykłego świata.


Wyzwania: 
Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO