poniedziałek, 27 maja 2013

4. Fragment okładki


Zabawa trwa i nadal zbieram komentarze z odpowiedzią na pytanie 
JAKI TYTUŁ NOSI KSIĄŻKA, KTÓREJ NIEDOKOŃCZONĄ OKŁADKĘ PRZEDSTAWIAM?
Dla wszystkich tych którzy nie dotarli tu. Przypominam, że do wygrania pakiet książek do podziału.
Jednak możemy to osiągnąć wspólnymi siłami ja zamieszczając fragment okładki wy przedstawiając propozycję tytułu najlepiej ten właściwy a inspiracji szukajcie na stronach Fabryki Słów

4. Fragment okładki


Teraz to już chyba tylko formalność? 

10 komentarzy:

  1. „52 Reasons to Hate My Father” Jessica Brody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak to będzie w polskiej wersji?

      Usuń
  2. "52 powody żeby nienawidzić tatusia"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w zabawie..., tak to pewnie ten tytuł choć inna jego wersja

      Usuń
  3. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" Jessica Brody

    OdpowiedzUsuń
  4. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca"

    OdpowiedzUsuń
  6. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca".

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że dziś sypiecie pomysłami :) To znakomicie ktoś jeszcze jest za tym tytułem?

    OdpowiedzUsuń
  8. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca"
    ja też :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO