wtorek, 2 kwietnia 2013

Marzec! + Stosik 1*

Czas na podsumowanie trzeciego miesiąca mojej skromnej działalności. Tak oto przedstawia się marzec w moim wykonaniu.








1. Angie Sage, Septimus Heap: Duch Królowej Czytam fantastykę, 3,2 cm, 52 książki, Pisz 52

2. Stanisław Lem, Solaris - Książka z filmem w tle, Czytam fantastykę, 2 cm, 52 książki, Pisz 52, Rok z polskim autorami fantastyki,



3. Patricia Briggs, Zew Księżyca - Czytam fantastykę, 3,2 cm, 52 książki, Pisz 52,

4. Krzysztof Piskorski, Poczet Dziwów Miejskich - Czytam fantastykę, 2,2 cm, 52 książki, Pisz 52, Rok z polskim autorami fantastyki, 


5. Alina Białowąs, Galeria Uczuć - Trójka E-Pik, 2,8 cm, 52 książki, Pisz 52.


Wynik dobry cztery w ramach Czytania Fantastyki, z czego dwie w ramach Roku z polskim autorami fantastyki. Niestety tak jak w lutym tylko jedna w Trójce E-Pik nie udało mi się nadal nadrobić książek z kategorii styczniowo-lutowych, może w kwietniu? Z mojego centymetra ubyło tym razem 13,4 cm czyli, zostaje mi jeszcze tylko 130,6 cm. Z 52 książek pozostało mi 37 i 39 tygodni, czyli jak dobrze pójdzie to już mam dwa tygodnie wolne...? Identyczny wynik wychodzi z wyzwania 52, czyli też dwa tygodnie laby na koniec roku...? Do mojego autorskiego wyzwania Książka z filmem w tle (szczegół tutaj) udało mi się przeczytać na drugą książkę. Marzec okazał się też miesiącem niespodzianek, wygrałam trzy książki w dwóch konkursach, los okazał się też przewrotny i książkę,  którą próbowałam wygrać w innym z konkursów, otrzymałam bezpośrednio od autorki jako egzemplarz recenzencki. Otrzymałam też kod na ebook'a w wyzwaniu 52 recenzja wkrótce. Blog dostał też nominację do Liebster Award, za co dziękuję raz jeszcze. 

Dlatego też postanowiłam przedstawić pierwszy stosik swoich zdobyczy książkowych w marcu, od góry: 

1. Mistrz, Katarzyna Michalak - wygrana u Aureli
2. Porwanie,  Wolf Haas - wygrana u Kinii
3. Czerwony Kościół, Scott Nicholson - wygrana u Kinii
4. Galeria Uczuć, Alina Białowąs - od autorki (recenzja).
5. Nauczycielka z Villette, Hedstrom Ingrid - od Virtualo za wyzwanie 52 






Wyzwania:
Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO