wtorek, 23 kwietnia 2013

Hura ja!

Czyli, jak mija mi Światowy Dzień Książki?
W sumie jak się dobrze zastanowię to zaczął się już wczoraj, a dlaczego?
W piątek pojawiła się ta notatka Oliver Uschmann, Finn nieokiełznany - Zapowiedź - Konkurs, a od wczoraj wiem, że niedługo będę miała okazję przedstawić jej recenzje. Ciekawe, też jaką to niespodziankę przygotowało Wydawnictwo Dreams, ja obstawiam książkową.





Dziś dla odmiany:

Nie ciesze się z koperty, ale z tego, co było w środku.  A jest to....


Tak, to już wiadomo jakie mam plany na dzisiejszy wieczór i co niebawem ukaże się na blogu, czy można wymarzyć sobie, coś lepszego w takim dniu?

Dzień się jeszcze nie kończy i mam nadzieje, że to nie koniec przyjemności.
A wam jak mija Światowy Dzień Książki?
Wyzwania:
Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO