piątek, 1 marca 2013

Tam gdzie śpiewają drzewa, Laura Gallego - 2 (Zapowiedź - komiks)

Nie mam pojęcia czy to nie wbrew regulaminowi ale nigdzie nie widziałam, informacji że można dodać tylko jedną zapowiedź. Choć wiem, że was to nie interesuje, napiszę tylko w woli wyjaśnienia mam
ostatni ciężki czas okres i moje myślenie pozytywne jest równe zeru. Dziś zobaczyłam komentarz do wpisu Tam gdzie śpiewają drzewa, Laura Gallego - 2 (Zapowiedź) z dnia wczorajszego "ale miała być zapowiedź hmm..." dodany przez Raj Książek i tak jak odpisałam "A nie ma? Jest, a że inna niż u wszystkich, uważam że warto przeczytać tą książkę i to napisałam. A że przy tym wątpię, że Wydawnictwo odważy się nagrodzić takiego nowego bloggera jak ja to też napisałam. A pisanie takich komentarzy uważam za dziecinne, co chciałaś osiągnąć pisząc to? Przecież nie było wytycznych jak ma wyglądać zapowiedź, więc każdy z uczestników mógł ją napisać według swojego pomysłu." Dlatego postanowiłam dodać drugą zapowiedź książki, którą można wygrać w tym konkursie. 

Kliknijcie na grafikę a dowiecie się jak tam z tą zapowiedzią. 


I widzicie! A jednak nadal uważam, że książka zapowiada się bardzo fajnie, ale mój optymizm co do szans na jej otrzymanie do recenzji nie wzrasta... i nic na to nie poradzę, ten typ tak ma.

Wyzwania:
Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO