poniedziałek, 18 marca 2013

Solaris, Stanisław Lem 12


Solaris - Stanisław LemAutor: Stanisław Lem
Tytuł: Solaris
Wydawnictwo: Agora
Liczba stron: 236
Punkty: 9/16

Zaczęłam tą podróż z myślą o moim autorskim wyzwaniu Książka z filmem w tle i jego odsłonie marcowej
Europa da się czytać a także chcąc połączyć przyjemne z pożytecznym wybrałam Solaris, książkę która dorobiła się aż trzech filmów, i jest z gatunku mojej ulubionej fantastyki. No, cóż z całą sympatią dla Lema nie będzie to moja ulubiona pozycja, a i długo naprawdę długo będę się zastanawiać czy sięgnąć jeszcze po dzieła tego autora. Była to dla mnie tym razem naprawdę ciężka wyprawa. 

Wyzwania:
Książka z filmem w tle, Czytam fantastykę, Tyle, ile mam 2 cm, 52 książki, Pisz 52.

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO