poniedziałek, 4 lutego 2013

Toy Wars, Andrzej Ziemiański 6

Autor: Andrzej Ziemiański
Tytuł: Toy Wars
Wydawnictwo: Fabryka Słów
Liczba stron: 572
Punkty: 15/16

Młoda 21 letnia dziewczyna o pseudonimie zabaweczka, Toy Iceberg była prostytutka odziedziczy fortunę, ale jest warunek, który sprawia że dostaje się do świata najemników. Trzy opowiadania połączone postacią głównej bohaterki
Jej przyjaźń z również byłą prostytutką o wyglądzie słodkiej lolitki czy byłą porucznik-zakonnicą daję mieszankę wybuchową, przy której Aniołki Charliego to grzeczne dziewczynki z poziomu pierwszej grupy przedszkola. Stacje kosmiczne, afrykańskie państwa,  dla najemników tacy jak ci nic nie jest problemem. Wszystko to przedstawione w humorystyczny sposób daje świetny efekt końcowy. Ja po przeczytaniu miałam tylko jedne problem nie wiele mnie obchodziło, chciałam tylko wiedzieć kto ma ... a zresztą sprawdźcie sami.


Wyzwania:
Czytam fantastykę, Tyle, ile mam 3,4 cm, 52 ksiązki

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO