czwartek, 28 lutego 2013

Luty!

Czas na podsumowanie drugiego miesiąca mojej skromnej działalności. Tak oto przedstawia się mój luty.






1. Angie Sage, Septimus Heap: Zakazana magia - Czytam Fantastykę; Tyle ile mam 3,4 cm;52 książki.

2. Andrzej Ziemiański, Toy Wars- Czytam Fantastykę; Tyle ile mam 3,4 cm; 52 książki.

3. Milena Wójtowicz, Podatek- Czytam Fantastykę; Tyle ile mam 1,5 cm; 52 książki.

4. Joanna Chmielewska, Całe zdanie nieboszczyka - Książka z filmem w tle; Trójka E-Pik książka ulubionego autora; Tyle ile mam 2,8 cm; 52 książki; 52 wpisy.

5. Jarosław Grzędowicz, Pan Lodowego Ogrodu tom 1- Czytam Fantastykę; Tyle ile mam 3,4 cm; 52 książki; 52 wpisy, Rok z polskim autorami fantastyki.

6. Angie Sage, Septimus Heap: Smoczy lot- Czytam Fantastykę; Tyle ile mam 3,2 cm; 52 książki; 52 wpisy.


Wynik bardzo zadowalający pięć z sześciu w ramach Czytania Fantastyki, niestety tylko jedna w Trójce E-Pik nie udało mi się nadrobić styczniowej książki, której wątek oparty jest na autentycznych wydarzeniach, a dwie z lutowych kategorii niestety nie są do nadrobienia nie podeszły -własna książka, która na półce czeka już zbyt długo, bo takich to nie posiadać, powieść z wątkiem niewolnictwa, to nie moja bajka! Ale wynik jedna z trzech to i tak lepsze niż zero. Z mojego centymetra ubyło aż 17,7 cm czyli, zostaje mi jeszcze tylko 144 cm, co daje mniej więcej 15 cm miesięcznie. Z 52 książek pozostało mi 42 i 43 tygodnie, czyli jak dobrze pójdzie to ostatni tydzień roku mam wolny...? Dołączyłam do zabawy 52 wpisów, czyli regularne blogowanie, w którym zostały mi 49 wpisy i 43 tygodnie oraz Roku z polskimi autorami fantastyki, w którym mam przeczytaną jedną książkę. Do mojego autorskiego wyzwania Książka z filmem w tle (szczegół tutaj) udało mi się przeczytać na razie jedną książkę. Niezmiernie miło jest mi też powitać na pokładzie wyzwania,  Jane z swiatokiemjane.
Wyzwania:
Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO