czwartek, 31 stycznia 2013

Władca Pierścieni, John Ronald Reuel Tolkien

Autor: John Ronald Reuel Tolkien
Seria/ Cykl: Władca Pierścieni
Tytuł: Drużyna Pierścienia
Wydawnictwo: Muza
Liczba stron: ?
Punkty: 13/16

W woli wyjaśnienia jedne z pierwszych wpisów na blogu odsyłają do innych autorów, do których z różnych względów mam sentyment, dzięki Grocholi polubiłam czytanie w ogóle, Tunele uratowałam przed zagładą w koszu na śmieci, ale wydaję mi się, że jedną z pierwszych poważniejszych wypraw, jakie odbyłam w książkowy świat, był właśnie Tolkienowski świat Władcy Pierścieni.



To były nie jako pierwsze kroki w magiczne światy fantastycznych książek, dość długo trwające dwa miesiące i tylko trzy książki. Hm, ale za to, jakie? Nie będę się tutaj rozpisywać i streszczać fabuły, bo któż o nich nie słyszał. Dodam jednak że mimo iż upłynęło sporo czasu odkąd, odbyłam tę podróż, pamiętam z niej wiele. I myślę, że warto było ją odbyć. Te pozycję trafiają również do chciejlisty, być może kiedyś  wybiorę się tam jeszcze raz. Polecam.



Autor: John Ronald Reuel Tolkien
Seria/ Cykl: Władca Pierścieni
Tytuł: Dwie Wieże
Wydawnictwo: Muza
Liczba stron: ?

Punkty: 13/16





Autor: John Ronald Reuel Tolkien
Seria/ Cykl: Władca Pierścieni
Tytuł: Powrót Króla
Wydawnictwo: Muza
Liczba stron: ?

Punkty: 13/16






Publikacja i link:
Blog

Drużyna pierścienia/ Dwie wierze/ Powrót króla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO