poniedziałek, 28 stycznia 2013

Styczeń!

Choć zostały jeszcze cztery dni stycznia myślę, że już mogę pokusić się o podsumowanie. Nie przewiduję w tych dniach dodania nowej recenzji.  Tak oto przedstawia się mój styczeń.







  1. Kristin Cast i P. C. Cast, Osaczona - Czytam Fantastykę; Trójka E - Pik, w kategorii książka, która jest częścią serii (może być to część pierwsza, albo kolejna); Tyle ile mam 2,8 cm.
  2. Andrzej Pilipiuk, Wampir z M 3 - Czytam Fantastykę; Trójka E - Pik, w kategorii powieść, której akcja dzieje się w polskim mieście; Tyle ile mam 2,5 cm
  3. Marcin Szczygielski, Czarny Młyn - Tyle ile mam 1,5 cm.
  4. Manula Kalicka, Szczęście za progiem - Tyle ile mam 1,5 cm.
Wynik całkiem zadowalający dwie książki w ramach Czytania Fantastyki, dwie w Trójce do nadrobienia w lutym  książka, której wątek oparty jest na autentycznych wydarzeniach, i zostało mi jeszcze tylko 161,7 cm. Zaczynam coraz poważniej zastanawiać się nad wyzwaniem 52... zostało by mi tylko 48 książek i tyle samo tygodni... hm...jedna książka tygodniowo... No, nie wiem? Może nie oficjalnie spróbuję się z tym zmierzyć.

Sama też wymyśliłam dla siebie a także dla was wyzwanie z którego zasadami możecie zapoznać się Tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO