wtorek, 15 stycznia 2013

Roderick Gordon i Brian Williams, seria Tunele


Autorzy: Roderick Gordon i Brian  Williams 

Tytuł: Tunele

Wydawnictwo: Wilga

Liczba storn: 496

Punkty: 15/16



„Postanowiłam jednak trochę przeredagować swój blog (daty pozostawiam te same, ale wpisy trochę się zmienią)
– jeszcze jedna, choć mam nadzieje, że już ostatnia metamorfoza mu nie zaszkodzi! A może nawet stanie się bardziej wartościowy tzn. jego zapiski i całokształt
przyjemniejszy w odbiorze. Związane jest to trochę z tym, że dopiero niedawno wpadłam na pomysł, jak tak naprawdę powinien wyglądać mój blog, mianowicie, jako że udało mi się wynaleźć piękny szablon i wspaniałemu wsparciu technicznemu autorki. Za co serdecznie Dziękuje! Mój blog graficznie bardzo miło wygląda – tak na marginesie przeszedł najwięcej metamorfoz – ale efekt zadowalający mnie bardzo (może suwaki trochę denerwują, ale w sumie można się do nich przyzwyczaić) oraz zmianami w regulaminie konkursu, w którym ten blog bierze udział, ale o tym za chwilę.” – W woli wyjaśnienia szablon był śliczny. Wyglądał jak zeszytowy pamiętnik, z różowymi
gryzmołkami niestety zmienił się system czy jak to się tam zwie i szablon przepadł, był. A szkoda był śliczny, ale jeszcze nie odkryłam jak odzyskać jego dawny wygląd niestety. Jak to uczynię, zostaniecie poinformowani. Tak ale prawdą jest, że w tym konkursie blog mój przeszedł najwięcej metamorfoz. „Jako że szablon kojarzy mi się z dziennikiem powinny być to zapiski z dziennika, a tytuł bloga to przygoda w Tunelach to dokładniej rzec ujmując powinny być to zapiski z dziennika przygód. Zapraszam i gorąco zachęcam do przeczytania efektu mojej ciężkiej pracy oraz do komentowania tych efektów (taka opinia zaowocuje w przyszłości).” - Czysta prawda taki był mój plan, być może z sentymentu ten wygląda jak dziennik? Sama nie wiem. „Witam wszystkich odwiedzających mój debiutancki blog dotyczący serii Tunele R. Gordona & B. Williamsa a dokładniej ostatniej z wydanych części noszącej tytuł Otchłań. Mam na imię Katarzyna, ale zdecydowanie wolę zdrobnienie Kasia liczę sobie coś koło ćwierćwiecza,…” – Tak ostatnio nawet doszłam do wniosku, że od czterech lat obchodzę ćwierćwieczowe urodziny a co jeszcze z sześć i nareszcie skończę Trzecią dekadę :) ”… poza pracą i studiami jedną z moich pasji jest czytanie książek. Jak zaczęła się moja przygoda z serią Tunele? Wszystko zawdzięczam dwóm fajnym dziewczyną G. moja wcześniejsza kierowniczka, zaczęła opowiadać, jak to opisuje swojej Z. świat z Opowieści z Narnii (driady, najady i fauny) i tak pod napływem tych opowieści zaczęłam czytać. Przeważeni czytam książki w czasie letniej sesji i tak było tym razem. Najpierw Narnia potem Potter a potem to już inne gatunki literackie ( wyszło wtedy coś koło 40 pozycji w ciągu dwóch miesięcy). W grudniu tego samego roku postanowiłam zakupić sobie w prezencie kolejną książkę padło na Złoty Kompas, o wszystkim trochę wcześniej powiedziałam A. mojej siostrze, że jak by chciała mi coś kupić to jakieś Fantazy, w grudniu dodałam, że może następna część do Złotego albo coś w tym stylu. Mniej więcej w tym samym czasie udało jej się zdobyć dwie pierwsze części serii Tunele specjalnie dla mnie ( jak to zrobiła to niestety ściśle tajne), ale ktoś, do kogo pierwotnie trafiły … oj nie mogę nawet tego napisać, ale to, co by zrobił z tymi książkami, by było straszne. Co zaś się tyczy Otchłani to nabyłam już sama w E….. pojechałam po nią z pewnym poświęceniem, bo byłam trochę przeziębiona, ale wiedziałam, że będę miała kilka dni zwolnienia i świetną okazje do czytania ( pomijam, że kilka dni wcześniej zgłosiłam się do konkursu i musiałam poznać odpowiedzi na pytania).” - dobra powiem wam, bo jesteście już duzi ktoś kto dostał te książki, chciał je ot tak po prostu wyrzucić, więc je niejako uratowałam przed śmiercią w bliżej nieokreślonej spirali głęboko znajdującej się w otchłani tunelów zapomnienia pozwalając im przejść przez sama nie wiem coś na kształt TERMINALU mojej wyobraźni.
A jak już jestem w temacie Terminalu to tak prawdopodobnie będzie się zwała chyba już ostatnia część tej serii. Już nie mogę się doczekać.

Autorzy: Roderick Gordon i Brian  Williams
Tytuł: Tunele Głębiej
Wydawnictwo: Wilga
Liczba storn: 648
Punkty: 14/16






Autorzy: Roderick Gordon i Brian  Williams
Tytuł: Tunele Otchłań
Wydawnictwo: Wilga
Liczba storn: 557
Punkty: 16/16







Autorzy: Roderick Gordon i Brian  Williams
Tytuł: Tunele Bliżej
Wydawnictwo: Wilga
Liczba stron: 488
Punkty: 14/16






Autorzy: Roderick Gordon i Brian  Williams
Tytuł: Tunele Spirala
Wydawnictwo: Wilga
Liczba stron: 432
Punkty: 15/16





Autorzy: Roderick Gordon i Brian  Williams
Tytuł: Tunele chyba TERMINAL
Wydawnictwo: Pewnie Wilga
Liczba storn: zapewne dużo
Ranking: Już nie mogę się doczekać możliwość przeczytania!

I żeby nie było żem się chwale nieuprawnienie o to dowód w postaci zdjęć autografów panów autorów.

















Swoją drogą któryś ma niezły talent nie tylko pisarski.

2 komentarze:

  1. Terminal juz wyszedl w 40 krajach tylko jak zwykle Polska jest zacofana w tych sprawach ;?
    Od ponad roku czekam niecierpliwie na Ostatni Tom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale pocieszam się, że już niedługo :)

      Usuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO