poniedziałek, 21 stycznia 2013

Osaczona, Kristin Cast i P.C. Cast 1


Autorzy: Kristin Cast & P.C. Cast
Seria/ Cykl: Dom Nocy
Tytuł: Osaczona
Wydawnictwo: Książnica
Liczba stron: 400
Punkty: 11/16

Piąta część cyklu Domu Nocy kontynuacja losów Zoey i jej szkolnych kolegów. Na początku czytania serii miałam co prawda inne oczekiwania co do losów bohaterów, ale ta wersja wydarzeń też potrafi zaciekawić. Choć nie wiem, co będzie dalej, rozciąganie serii aż na dziesięć części wydaje mi się przesadą.



Pierwsze skojarzenie, jakie nasuwa mi się po przeczytaniu tej części to współczesna wersja mitologii osadzona w społeczności wampirów. Czy warto ja zostaje z tą serią, ale to może dlatego, że nie lobię nie znać zakończenia. Czy zaczynać spotkanie z serią tak czyta się szybko i przyjemnie, więc „Wejdź do mrocznego Domu Nocy i poznaj tajemnice świata wampirów” (notka z okładki).




Wyzwania: 
Czytam fantastykę Trójka E-Pik, Tyle, ile mam 2,8 cm, 52 książki

Publikacja i link:
Blog


Naznaczona/ Zdradzona/ Wybrana/ Nieposkromiona/ Osaczona
Kuszona/ Spalona/ Przebudzona/ Przeznaczona/ Ukryta/ Ujawniona 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO