czwartek, 31 stycznia 2013

Opowieści z Narnii, Clive Staples Lewis


Autor: Clive Staples Lewis
Seria/ Cykl: Opowieści z Narnii
Tytuł: Lew, czarownica i stara szafa
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 182
Punkty: 14/16

Innym razem z czwórką rodzeństwa Piotrem, Zuzanną, Edmundem i Łucja  wyjechałam na wieś. Kiedy pewnego dnia Łucja przez przypadek trafiła przez starą szafę, do Narnii trafiłam tam razem z nią potem przez kolejne tomy wpadałam tam również ściągnięta z peronu przez magiczną siłę czy z ich wspólnie  z Łucją, Edmundem i ich kuzynem Eustachym.
Wydarzenia działy się tam tak szybko, że nawet letnia sesja egzaminacyjna na studiach nie powstrzymała mnie od wypraw w ten jakże magiczny świat. Opisywanie jego nie ma większego sensu, to trzeba zobaczyć samemu. Poznając, fauny, gadające szczury, dostojnego lwa. Teraz jak sobie o tym przypomnę, robi mi się tak, jakoś przyjemniej a zarazem głupio, bo na początku myślałam sobie czy nie jestem trochę za stara na chowanie się w szafie. Okazuje się, że nie tu nikt nie jest za stary. I jak kiedyś będę mieć dziecko lub dzieci to wrócę tam na pewno, bo wyruszymy tam razem. Dlatego i te pozycje trafiają do chciejlisty.


Autor: Clive Staples Lewis
Seria/ Cykl: Opowieści z Narnii
Tytuł: Książę Kaspian
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 222
Punkty: 14/16







Autor: Clive Staples Lewis
Seria/ Cykl: Opowieści z Narnii
Tytuł: Podróż "Wędrowca do Świtu"
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 245
Punkty: 14/16


 Autor: Clive Staples Lewis
Seria/ Cykl: Opowieści z Narnii
Tytuł: Srebrne krzesło 
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 234
Punkty: 14/16





Autor: Clive Staples Lewis
Seria/ Cykl: Opowieści z Narnii
Tytuł: Koń i jego chłopiec
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 213
Punkty: 14/16


Autor: Clive Staples Lewis
Seria/ Cykl: Opowieści z Narnii
Tytuł: Siostrzeniec czarodzieja
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 200
Punkty: 14/16





Autor: Clive Staples Lewis
Seria/ Cykl: Opowieści z Narnii
Tytuł: Ostatnia bitwa
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 194
Punkty: 14/16







Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech dla tego dziękuje :)
Zapraszam do pozostania na dłużej. KasikO